Edukira salto egin | Salto egin nabigazioara

Konpromisoak

KALITATEA SUSTATZEKO KONPROMISOAK:

 

KONPROMISOEN ADIERAZLEAK

(Nola neurtuko dugu)

Zerbitzuaren erabiltzaileei 4ko asebetetze-maila orokorra ziurtatzea, 0tik 5era doan eskala batean, jasotako tratuari eta kontsulta edo izapidea ebazteari dagokionez.

Erabiltzaleei egindako asebetetze-inkestak

Urteko zergak (TMIZ edo ibilgailuena, OHZ, JEZ edo ekonomia-jarduerena…) borondatezko epean ordaindu ez dituzten zergadunei idatzi bat bidaltzea % 5aren errekarguarekin, premiamenduzko probidentzia eman baino lehen ordain dezaten.

Gutunen jarraipena

Zergadunek eskatutako ziurtagiriak 7 eguneko epean izapidetzea.

Ziurtagirien jarraipena, zenbakizkoa

Kasuen % 90ean, 45 eguneko epean txostena ematea, Tokiko Gobernu Batzarrak luzapenak eta zatikatzeak ordaintzeko baimenak eman ditzan.

Txostenen jarraipena, zenbakizkoa

Ordainketa zatikatuen sistema berezia (OHZ eta TMIZ) ematea, eskaera-unean bertan, aurrez aurre, hala eskatzen duten zergadunei eta Ordenantzan ezarritako baldintzak betetzen dituztenei. Beste bide batzuetatik egindako eskaerei gehienez 5 eguneko epean erantzutea. 

Onartu eta ez onartutakoen jarraipena, zenbakizkoa

Aldizkako ordainagiri helbideratuak borondatez ordaintzeko aldiaren azken egunean kobratzea bermatzea zerga-egutegia betetze aldera.

Aldizkako ordainagiriak kobratzeko dataren jarraipena

Zerga egutegia ekitaldi bakoitzeko urtarrilaren 2a baino lehen argitaratzea.

Zerga egutegiaren argitalpenaren jarraipena

Kasuen % 90ean, jasotako erreklamazio eta errekurtso guztiei 45 eguneko epean ebazpena proposatzea.

Erreklamazioen eta errekurtsoen proposamenaren jarraipena, zenbakizkoa

 

Konpromisoen betetze-maila

Gure konpromisoen betetze-mailaren jarraipena egingo dugu, eta horretarako, hainbat adierazle ezarri. Datuak hiru urtez behin jaso eta aztertuko ditugu, eta behar diren ondorioak aterako. Jarraipen horri dagokion informazioa Eibarko Udalaren web-orrian argitaratuko da.

Aitortutako konpromisoen ez betetzeak konpentsatzeko har daitezkeen neurriak

Diru-bilketa zerbitzuarenak ez diren arrazoi ez ohikoak direla-eta konpromisoak behar bezala betetzen ez badira, ahalik eta arinen hartuko dira beharrezko neurriak, erabiltzaileek eraginik jaso ez dezaten.