Eibarko Udala

Beste Administrazio batzuetara bideratutako agirien kanpo Erregistroa

Deskripzioa: Eibarko Udalaren funtzionamendua, erregistro bateratu moduan, Eusko Jaurlaritzara eta Gipuzkoako Foru Aldundira bideratutako eskabideak, idatziak, erreklamazioak eta komunikazioak onartu ahal izateko.

Eskaera egiteko tokia: PEGORA, Herritarren Zerbitzurako Bulegoa.

Tramitatzailea: PEGORA, Herritarren Zerbitzurako Bulegoa.

Aurkeztu behar diren agiriak:

  • Eskabidea, idatzia, erreklamazioa, komunikazioa... beharrezko datu guztiekin eta sinadura barne. Egin nahi den erregistroarekin lotutako gainerako dokumentazioa ere. Zein administraziori zuzentzen zaion argi eta garbi adierazi beharko ta (DIR3 Identifikazio Kodea adieraztea gomendatzen da).
  • Eskatzailearen eta dagokionean ordezkariaren NAN, IFKa… edo horren balio bereko beste dokumenturen bat.

 

Oharrak: Administrazio hartzaileek izapideren baterako ezartzen badute, eta hala jakinarazten badute, izapidetze-bide bakarra elektronikoa dela, izapide horietarako ez da kanpoko erregistro-zerbitzurik eskainiko PEGORAren bidez. Beraz, interesdunek administrazio hartzailearen egoitza elektronikoan egin beharko dute izapidea, izapidetze-bideari dagokionez eskatzen diren baldintzak betez.