Konpromisoak
KALITATEA SUSTATZEKO KONPROMISOAK:
|
KONPROMISOEN ADIERAZLEAK (Nola neurtuko dugu) |
Informazioa aldizka ematea 4 hedabideren bitartez (www.armia-eibar.eus, gipuzkoakomuseoak.net, e-kultura, Diario Vasco lokala)
|
Informazioa azaldutako hedabide kopurua zenbatuta
|
Museoari eta haren edukiei buruzko informazioa 4 hizkuntzatan ematea: Euskaraz, gaztelaniaz, ingelesez, frantsesez
|
Informazioa azaldutako hizkuntza kopurua zenbatuta
|
Erabiltzaileak eta bisitariak zuzentasunez eta adeitasunez artatzea, hizkuntza argia eta zehatza erabilita
|
Bisitariei urtero egindako galdetegien bidez Nola baloratzen dituzu jasotako informazioa eta arreta?
|
Edukiak argiak eta egokiak izatea
|
Bisitariei urtero egindako galdetegien bidez Nola baloratzen dituzu edukiak? %80an emaitza positiboak lortzea
|
Bisita interesgarria izatea eta ezagutzak eta esperientzia ona ematea
|
Bisitariei urtero egindako galdetegien bidez Zenbat ikasi duzu, zure ustez? %80an emaitza positiboak lortzea
|
Gidariaren azalpenak argiak, egokiak eta fidagarriak izatea eta gidariak azalpenetarako gaitasuna izatea
|
Bisitariei urtero egindako galdetegien bidez Gidariaren azalpenak interesarekin jarraitu dituzu? Azalpenak argiak, egokiak eta fidagarriak dira? %80an emaitza positiboak lortzea
|
Bisita gidatuaren iraupena egokia izatea
|
Bisitariei urtero egindako galdetegien bidez
Egokia da bisita gidatuaren iraupena? %80an emaitza positiboak lortzea
|
Instalazioak erosoak izatea eta erraz sartzeko modukoak
|
Bisitariei urtero egindako galdetegien bidez Instalazioak erosoak eta erraz sartzeko modukoak iruditzen zaizkizu? %80an emaitza positiboak lortzea
|
Aldi baterako intereseko erakusketak garatzea
|
Bisitariei urtero egindako galdetegien bidez
Nola baloratzen dituzu antolatzen ditugun aldi baterako erakusketak? %80an emaitza positiboak lortzea
|
Eskaera jaso eta 8 egun balioduneko gehieneko epean erantzutea ikertzaileek museoko funtsak kontsultatzeko, liburutegira eta artxibora sartzeko eta argazki-artxiboen kopiak egiteko egindako eskaerei eta baita argazkiak egiteko, filmatzeko eta argazkien erreprodukzioetarako eskaerei ere
|
Epearen barruan erantzundako eskaera kopurua eta ehunekoa (%) Epe barruan erantzundako eskabideak %100 izatea lortzea
|
Urtean gutxienez umeentzako 4 tailer antolatzea, familientzat eta beste batzuk
|
Antolatutako tailer kopurua zenbatuta
|
Taldeentzako bisita gidatuak egiteko eskaerak, gutxienez 10 eguneko aurretiaz egin beharko direnak, eskaera jaso eta 48 orduko gehieneko epean erantzutea
|
48 ordu baino epe laburragoan emandako erantzunen kopurua zenbatuta
Epe barruan erantzundako eskabideak %100 izatea lortzea
|
Gutxienez, 60 bisita gidatu egitea urtean, hainbat kolektibori zuzenduak: horien artean gutxienez bisita bat heziketa behar bereziak dituzten eskola-umeentzat izatea
|
Urtean egindako bisita gidatu kopurua zenbatuta
|
Urtean doako 18 bisita gidatu eskaintzea
|
Urtean egindako bisita gidatu kopurua zenbatuta
|
Urtean gutxienez formazio jarduera 2 antolatzea (ikastaroak, hitzaldiak, topaketak) publiko nagusiari zuzenduak
|
Urtean egindako jarduera kopurua zenbatuta
|
Urtean gutxienez aldi baterako 3 erakusketa egitea Eibarko industriaren gaia hartuta
|
Urtean egindako erakusketa kopurua zenbatuta
|
Gure materialak beste erakunde batzuei uztea edo lagatzea, betiere horretarako baldintzak betetzen badira, eskaera jaso eta 20 egun balioduneko gehieneko epean
|
20 egun baliodun baino epe laurragoan utzitako piezen kopurua eta ehunekoa (%) zenbatuta
|
Konpromisoen betetze-maila
Gure konpromisoen betetze-mailaren jarraipena egingo dugu, eta horretarako, hainbat adierazle ezarri. Datuak aldian-aldian jaso eta aztertu egingo ditugu, eta behar diren ondorioak aterako ditugu. Jarraipen horri dagokion informazioa argitaratu egingo da.
Aitortutako konpromisoen ez betetzeak konpentsatzeko har daitezkeen neurriak zehaztu
Museoak zerbitzuen kartan adierazitako konpromisoak bete ez dituela uste duten erabiltzaileek erreklamazio-idatzia igor dezakete horren ardura duen unitatera.
Ez betetzea gertatuz gero, zerbitzuen kartaren arduradunak interesatuari jakinaraziko dio zergatik ezin izan den konpromisoa bete eta zein neurri hartu diren antzemandako hutsa ahal izanez gero zuzentzeko, eta barkamena eskatuko dio.