Eibarko turismo-posizionamenduko markaren logotipoari buruzko herri-kontsulta
Euskadiko Turismo Industrialaren Plan Zuzentzailea lantzen ari den Basquetour Turismoaren Euskal Agentziaren estrategiarekin bat etorriz, eta Gipuzkoako Turismo Planak (2020-2023) eta Debabarreneko Plan Estrategikoak (2020-2024) planteatutako estrategiekin bat etorriz, Eibarko Udalak Eibarrerako marka turistiko bat sortzearen aldeko apustua egin du.
2021ean, Eibarko Udalak, turismo-marketinean aditua den enpresa baten laguntzarekin eta Eibarko turismo-potentziala duten elementuen eskaintzarekin eta eskariarekin zerikusia duten tokiko eragileen parte-hartze aktiboarekin, Eibarko turismo-markaren eta posizionamenduaren inguruko hausnarketa egin da. Hausnarketa horren ondorioz, Eibarrerako posizionamendu turistikoko markaren irudi posibleak definitu dira.
Eibarko posizionamendu turistikorako markaren logotipoa Eibarko turismo-estrategia osoa biltzen duen irudi gisa sortzen da. Logotipoa Eibarko komunikazio- eta sustapen-euskarri turistiko guztietan erabiliko da.
Eibarko Udaleko Garapen Ekonomiko, Enplegu eta Berrikuntza Batzordeak lau irudi aukeratu ditu Eibarko posizionamendu turistikoaren logotipoa izateko.
Eibarko herritarrak HERRI KONTSULTA batean parte hartzeko gonbidapena luzatzen da, Eibarren turismoa sustatzeko ekintza guztietan elementu gisa izango den logotipoa aukeratzeko.
Botoa emateko unean Eibarren erroldatuta dauden 16 urtetik gorako pertsonek parte hartu ahal izango dute logotipo irabazlearen bozketan.
Oinarriak
Kontsulta itzazu Eibarko markaren eta posizionamendu turistikoaren logotipoa hautatzeko oinarriak.
Egutegia
- Herri-kontsulta irekirako lau logotipoak ikusgai jartzea: 2021eko urriaren 29tik azaroaren 14ra.
- Herri-kontsultaren botoak zenbatzea eta ezarritako baldintzak betetzen direla egiaztatzea: 2021eko azaroaren 15etik abenduaren 2ra.
- Logotipo irabazlea argitaratzea: 2021eko abenduaren 3a.